opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Uniroyal Rainexpert nie istnieje od wiel lat. Kupiłem Uniroyal Rainexpert3 na 2015 jak to była nowość, pierwsze co zauważyłem to że w marcu przy 0C o wiele lepiej trzymają na mokro niż zimowe. Po 15-20 tyś przebiegu mają 6mm. Wiadomo że jak się przesadzi na suchym to nie jest ciekawo, ale na mokrym nie ma ch.ja w wsi.
-
-
Chciałbym niedługo nowszą octavię nabyć , i opony będą służyły sezon maks dwa . W nowszej pewnie 16 cali będzie więc nie przełożę . Poczekam jeszcze może ktoś o kumho się wypowie
Zostaw komentarz:
-
-
vredestein sportrac 5: bardzo ciche, średnio twarde, optymalne do normalnej jazdy, odprowadzanie wody typowe dla opon ze średniej półki.
Jeździłem 4 sezony na nich w O I, roczne przebiegi ok. 20 kkm, zużycie normalne, tzn. nie znikały za szybko.
Nie miałem hamowań awaryjnych.
uniroyal rainexpert, bardziej miękka mieszanka, będą szybciej znikać (to też zdanie fachmanów z serwisu opon), ale podobno dobrze trzymać, mam je dopiero drugi sezon, o jeździe nic nie powiem
Zostaw komentarz:
-
-
Witam chciałbym kupić opony letnie 195/65 15 myślę o kumho ecowing es31,uniroyal rainexpert , vredestein sportrac 5 . Może macie jakieś doświadczenia co do tych opon lub polecacie jakieś inne
Zostaw komentarz:
-
-
Chodziło mi o Michelin PRIMACY 4. Najpierw dodałem zdjęcie, a potem opis. Może stąd nie jasność mojej wypowiedzi.Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisNie wiem czy tylko ja wiem że Michelin produkuje kilkadziesiąt typów opon czy każdy wie o której mowa. Bo jeśli to tak ma być to może warto kto się spyta jaką oponę kupić to mu odpowiadać gumową a jakie auto kupić to że Skodę?
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedA nie widzisz na zdjęciu, że to primacy 4?
Zostaw komentarz:
-
-
Nie wiem czy tylko ja wiem że Michelin produkuje kilkadziesiąt typów opon czy każdy wie o której mowa. Bo jeśli to tak ma być to może warto kto się spyta jaką oponę kupić to mu odpowiadać gumową a jakie auto kupić to że Skodę?
Zostaw komentarz:
-
-
Miałem mętlik przed zakupem nowych opon. Czy kupić budżetowe, czy premium. Zamierzam jeszcze parę sezonów pojeździć, więc zdecydowałem się opony Michelin. Zobaczymy co one są warte. Wszystkie testy są robione na nowych oponach, to te opony tzw. budżetowe też nieźle wypadają. Ciekawe jak by wypadły testy już do połowy zużyte, czy też by zajęły całkiem niezłe miejsca. Ja postawiłem na Micheliny, podobno do końca mają parametry jak nowa opona. Ciekawe czy to się sprawdzi.
Zostaw komentarz:
-
-
Ale jak wsadzisz do a4b9 opony 225/45/17 których nie ma w świadectwie homologacji zamiast 225/50/17 to możesz mieć problemy, a tutaj przy szkodach są to dziesiątki tyś zł jak nie lepiej i rzeczoznawca będzie oglądać wszystko
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedRaczej mało jest aut, do których pasuje jedna jedyna opona w konkretnym rozmiarze. Właściwie to nie znam żadnego wśród zwykłych, cywilnych, codziennych, a takim a4 b9 zdecydowanie jest. Na pierwszy rzut szukania wychodzi, że 5 rożnych rozmiarów do niego pasuje (od 16 do 20 cali).Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisAle do A4 B9 musisz założyć taki rozmiar bo taki jest homologowany i w razie wypadku ubezpieczyciel może poszukać sposobu ominięcia wypłaty.Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie jaką dobrą oponę klasy premium 205 55 16 polecicie.
Od nowości na Continental ContiPremiumContact 2, przydałyby się nieco cichsze.
Zostaw komentarz:
-
-
Ale do A4 B9 musisz założyć taki rozmiar bo taki jest homologowany i w razie wypadku ubezpieczyciel może poszukać sposobu ominięcia wypłaty.Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisLepiej kupić droższą oponę w tańszym rozmiarze niż oponę tańszą w rozmiarze droższym. A cena wyjdzie taka sama. Taką zasadę wyznaję.
Zostaw komentarz:
-
-
Przecież nie założę sobie 225 45 zamiast 50 bo jest tańsza w tym rozmiarze.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedLepiej kupić droższą oponę w tańszym rozmiarze niż oponę tańszą w rozmiarze droższym. A cena wyjdzie taka sama. Taką zasadę wyznaję.
Zostaw komentarz:
-
-
Niestety 225 50 17 to już bliżej 300 za sztukę. Ale rozumiem że zasada ta sama i w tej kasie nic lepszego nie będzie?
Zostaw komentarz:
-
-
Debica presto uhp2 to nie jest jakaś tam opona, w swojej cenie 210-220zl za 225/45/17 nie ma jakiejkolwiek konkurencji w jakości przyczepności , a rownoważny produkt kosztuje przynajmniej o 50-60% więcej.
Zostaw komentarz:
-
-
Szukam jakichś budżetowych opon na lato w rozmiarze 225 50 17. Myślę powoli nad sprzedażą auta także szkoda mi inwestować w jakieś premium gumy, a z drugiej strony na starych już jeździć nie zamierzam.
Myślałem o dębicy presto uhp2.
Jest coś w podobnej kasie lepsze od debicy, albo tańsze i nie gorsze?
Zostaw komentarz:
-
-
Continental SportContact 5 jest dobrą oponą, ale niestety nie ma już tej dużej przewagi, która miała CSC3 nad konkurencją. Byłem zachwycony osiągami CSC3, fakt CSC5 jest lepszą oponą ale tylko trochę, także na ten rok już bym nie kupił CSC5. Na koniec dodam że ma mega dużą zaletę, kończy się po 15-20 tyś km i już można szukać nowej, a i do samego końca trzyma parametry.
Zostaw komentarz:
-
-
Najdroższy komponent opon to kalczuk im go wiecej i wieksza opona tym drozsza. A im wiecej kalczuku w oponie tym lepiej sie klej do drogi ale niestety tez szybciej sie zużywa. I kieszen boli.
Zostaw komentarz:
-
-
Gamma b2 to opona śliska na mokrym i dość głośna. Ale nie przesadzajmy, nie da się na niej jeździć. Jest lepsza od wszystkich china, bieznikowanych oraz dwuletnich Dębica presto. Trzeba na niej po prostu uważać. Jeżeli ktoś takie opony kupił nowe to uważam to za lepszy pomysł niż ładne uzywki z niemieckich aut powypadkowych.
Co do Conti5 są bardzo dobre na mokrym jak i na suchym. Jedyna wada to szybko znikający bieżnik.
Skąd taki wielki przeskok cenowy między 15,16 cali a 17 w górę. Opony kosztują 50% więcej a czasem i więcej. Popularność rozmiaru?
Zostaw komentarz:
-
-
To tak jak bys porornal conti do baruma tez jedna rodzina a jaka przepasc. Zakladalem pare tych apollo i zawsze byl z nimi problem dlatego dziwie sie ze jest tak wysoko w rankingu. Ja jestem zdania ze na hamulcach i oponach nie ma co osczedzac przeciez to nasze bezpieczenstwo!
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedApollo i vredestein od kilku lat to jeden koncern. Oczywiście, to ten z Indii kupił tego z Holandii. Do tandety typu zeetex to mu jeszcze sporo brakuje.
Zostaw komentarz:
-
-
Troche zaklamane te testy skoro najwieksza tandeta ktora ciezko wywazyc Apollo jest nad uniroyalem czy kleberem
Zostaw komentarz:
-
-
Wyszly ContiEcoContact 6 w klasie AA, nie zebym reklamowal, ale po 3 latach jazdy wersją 5, ktora byla na wyposazeniu seryjnym, zlego slowa nie powiem.
Zostaw komentarz:
-
d
Zostaw komentarz: